Chcesz się upewnić? Odpowiedz sobie na trzy poniższe pytania:
1. Czy Klient, podczas świadczenia dla niego Twojej usługi, jest obsługiwany osobiście, a nie w sposób zdalny*?
2. Czy pojedynczy Klient, korzystając z Twoich usług lub oczekując na ich wykonanie, spędza u Ciebie osobiście przeciętnie więcej niż 5 minut?
3. Czy Klient, w trakcie wykonywania Twojej usługi, lub w czasie oczekiwania przez niego na jej wykonanie, ma możliwość korzystania aktywnego** lub biernego*** z urządzeń mobilnych?
*sposób zdalny - oznacza obsługę Klienta, który podczas świadczenia usługi przebywa fizycznie w innym miejscu niż jej wykonywanie np. jest obsługiwany poprzez call center lub za pośrednictwem wirtualnego doradcy via internet
**aktywnego - w trakcie wykonywania usługi lub oczekując na ich wykonanie Klient może korzystać urządzeń mobilnych (np. dzwonić, przeglądać strony internetowe, słuchać muzyki itp.)
***biernego - posiada je przy sobie, ale nie używa w danym momencie (np. będąc w kinie lub teatrze, na konferencji lub szkoleniu itp.)
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś 3xTAK, oznacza to, że Twoi Klienci z pewnością już pytali o nasze usługi, a nasza oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie!
Skontaktuj się z nami:
Jeśli chcesz:
Zostać naszym Klientem;
Przekazać zgłoszenie techniczne;
Uzyskać dodatkowe informacje;
Skontaktować się z naszym Punktem Obsługi Klienta (POK)
Infolinia
Czynna w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00
Zostać naszym Klientem;
Uzyskać dodatkowe informacje;
Skontaktować się z naszym
Punktem Obsługi Klienta (POK)
Przekazać zgłoszenie techniczne;
Serwisy internetowe borrow.pl oraz borrow.zone, w tym ich struktura oraz projekt graficzny, stanowią własność firmy FelX Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością są chronione prawem autorskim i nie mogą być w całości lub części kopiowane, modyfikowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela.